Min bod

Boden på min tomt har vackra detaljer av människor som har använt den över tid. Men nu är det dags att renovera och göra den fin. Troligtvis blir det en ny grund och en nybyggnation. Men jag tar med mig känslan och skapar en bra plats att vara på. Planerar in arbetet till sensommaren 2018. Följ med!


Omsluten av en sammanhängade och vacker bokskog.


Älskar den naturligt avskalade färgen på bodens dörr.


Nästa version kommer ha nya spännande klätterväxter i kombination med en grönt fyllig bas som släpper igenom en perenn med fräsch färg. Det ska bli så spännande


Nu ska jag först skissa klart, tankarna är ganska klara men hur kan jag addera smarta funktioner in i den den versionen? Älskar min plats på jorden, känner mig otroligt glad och tacksam för den!
Skicka en kommentar

Populära inlägg